četrtek, 19. februar 2009

Četrtek spet nevihte

Danes smo malo bolj pozni s poročilom, ker smo, oziroma so nekateri med njimi tudi Miha leteli kar do poznih večernih ur.
Zjutraj se dobimo na brifingu ter se takoj odpeljemo na štartno mesto Mt. Borah. Tla so bila namočena in malo nas je skrbelo, da zaradi blata z našim avtom ne bomo uspeli do vrha, vendar na koncu uspemo brez težav.
Proti severu in vzhodu se bohotijo nevihtni oblaki, zato organizator štart prestavi. Ob enih in 20 minut je štart končno odprt. Preizkušnjo, ki so nam jo dali pa je bila zelo težavna, saj so nam postavili prvo obratno točko na 82 km oddaljenem kraju Mullaley z letenjem v veter proti zahodu. Točka je bila postavljena na zahod zaradi varnosti, kar pa se je kasneje izkazalo za napako organizatorja. Prvič: skoraj nemogoče je bilo v veter leteti 82 km, drugič se je pa še dež prikradel prav iz tega konca.
Na štartu smo pripravljeni, Toni sicer ne leti, ker ga malo daje gripca z Mihom in našo članico Minako pa smo pripravljeni na napad. Štartam prvi, kmalu za mano pa še Minako in Miha. Lepo naberem nad štart, ko prvo skupino že opazim, da se pelje naprej na ravnino. Še malo povrtim in se podam za njo. V tistem trenutku pa od spredaj zagledam belo zaveso, ki se približuje nad štart oziroma v smeri mojega letenja. Šit dež, kaj sedaj? Miha je bil še dokaj nizko nad štartom in se umakne desno proti severu, Minako odhiti pristajat, jaz pa vidim, da me bo dež ulovil. V tem trenutku me že dosežejo prve kaplje. Pogledam nazaj, in vidim, da je prostor proti vzhodu za pobeg, čeprav sem tudi tam daleč v daljavi videl dež. Povlečem ušesa pritisnem gas do konca in odletim v dolino na drugi strani hriba. Dežju sem zbežal, vendar me po dveh minutah, ko pristanem kar lepo opere. Opremo pokrijem s padalom in počakam, da mine. Dež je šel v desetih minutah mimo. Takoj pokličem Tonija, da sem OK, ki pa mi pove, da sta tudi Miha in Minako že na tleh. Malo me čudi oziroma me je jezilo, da organizator ni prekinil tekmovanja, vendar ne, ko sem govoril z njim je celo rekel, da nam je povedal, da se moramo neviht pazit, ker so za danes napovedane. Nisem se hotel pregovarjati z njim, ker me je kar ostro napadel nazaj, verjetno tudi zato, ker je sprevidel napako. Če je tekma kjer letimo prelete, "kdor pride najdlje ta zmaga" ne razumem zakaj nam postavljajo obratne točke, pa še te v napačno smer !!??? Vseeno preizkušnja ni regularna, saj ni dovolj pilotov preletelo 30 km, kar je za regularnost potrebno.
Miha je potem štartal še dvakrat, vendar ni bilo nič posebnega od letenja, vozil se je okrog štarta, ter na koncu v poznih urah potegnil 10 km doleta do Manille.
Toliko za danes, pred nami sta še dve peizkušnji.

3 komentarji:

  1. po koncu tekem ostanite kar v Manilli ;sigurno bo dan po zadnji tekmi super vreme ..... se boste vsaj naleteli
    lp bl

    OdgovoriIzbriši
  2. organizatorju pa recte da vam denar od prijavnine vrne ,kr neki obratna tocka u veter 80 km ajoj
    Uzivajte ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. http://picasaweb.google.de/Skydive80 tuji so lepe slikce od dol
    l.p. b.l.

    OdgovoriIzbriši