četrtek, 26. februar 2009

Letenje na plažah

Včeraj sem jaz prispel iz Tullyja v Sydney, kjer smo se spet dobili vsi skupaj. Toni in Miha sta me pričakala na letališču na kar smo odšli na ogled mesta Sydney. Seveda v enem večeru ne moreš videti veliko, smo si pa šli ogledat Harbour bridge in znamenito operno hišo. Stavba je ogromna. Opere nismo šli poslušat ampak smo stopili samo v avlo, tako, da lahko rečemo, da smo bili notri :-D. Pozno zvečer smo odšli k Tonijevi teti kjer smo tudi prenočili.

Danes zjutraj smo odšli na 1000 km dolgo pot proti Brisbanu, kjer načrtujemo, da bomo prispeli v soboto. 150 km severno od Sydneya smo našli mesto New Castle, kjer je tudi zelo lepa plaža za letenje. Prispemo na vzletišče v zraku polno zmajarjev, vendar veter za naše cote piha od 5-10 km preveč. Gremo na en majhen prigrizek sušija in po eni uri se vrnemo nazaj na vzletišče, tokrat kar z ruzaki. veter še zmeraj premočan, venar spodaj pod hribom ob plaži vidimo enega, ki se vozi s padalom. Torej, leteli bomo. Gremo po hribu navzdol, ki je vsega skupaj ene 100 m višinske razlike od morja pa do vrha in vidimo, da spodaj piha malo manj.
Miha je bil prvi, ki se je pognal v zrak, kmalu za njim še Toni. Jaz sem ta čas malo slikal in snemal na koncu pa s na jadranje odpravim še jaz. Laminaren veter, ki je pihal okrog 30 km/h nam je dal veliko užitka v zraku. Paziti smo morali le to, da ob grebenu nismo šli previsoko, kajti obstajala je nevarnost, da nas porikverca za hrib. Letenje je bilo zelo lepo in povsem laminarno, ob prevelikem dviganju smo se pa odpeljali samo nad pacifik in lepo prijadrali do peščene plaže iz katere se je brez težav mogoče dvigniti nazaj na hrib, četudi si tam stopil na tla.
Zanimivost, ki smo jo tukaj videli pri tandemskem letenju z zmajaji je bila ta, da je pilot, ki vozi tandeme pripeljal sopotnika iz vrha hriba na obalo, ga tam odpel in sam odjadral nazaj na vrh po novega sopotnika. Zanimivo kajne, prevoz na štart si je zrihtal kar sam.
Proti večeru se je veter močno pojačal in smo vsi pristali, eni malo lepše ene je pa tudi malo vlačilo po pesku, ampak nič posebnega.
Po letenju se odpravimo naprej na pot in sedaj smo si našli Motel kjer bomo tudi prespali. Malo signala smo ukradli sosednjemu motelu, da smo vam lahko sporočili naš današnji delovnik :-D.

1. kar tako naprej fajn se imejte
    lpbl

2. ooo kolk je lepo takole brat vaše dogodivščine. Morje, plaže,.... Ivan, res si prijazen, da nas takole obvečšaš. Uživajte dokler še lahko!